#333333

27 mars 2008

Usch jag kan verkligen inte sova längre än till 7-8 tiden.  Men men har väl hamnat i en slentrial på sömnfronten, hoppas det går över iaf.
Senare så ska jag åka till kungälvs station för att träffa Rebecca, ska följa med henne på hennes bilkörning och sedan ska vi nog åka och köpa nåt gott till kvällen. Fett mysigt :D:D
Ska sova över där och sen på fredag blir det mycket att göra, ska hämta kloten i gamlestan, lämna de i eriksbergs bowlinghall för att vi ska spela där på lördag kl 10.00. Så då orkar jag inte släpa med de hem innan.
Sedan ska jag hem och fixa lite grejer till lördag, så det är fullsmockat. :P
Men aja bara för skojs skull så räkna jag på ett ungefär hur många det va som gratta mig igår, och de va sjukt mycket människor. Ca 50 st, blev lite förvånad att det va så många, men är man älskad så är man. Men det va en otroligt bra dag igår iaf.
Måste dra, fixa resten av grejerna som ska med till min becca :D
Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback