#333333

28 mars 2008

Igår åkte jag till Kungälv/ ytterby för att vara med den skönaste tjejen rebecca :D
Fick va med på hennes övningskörningslektion först, gick och handla till kvällen och sedan blev vi barnvakt till hennes lillebror Lewi, men det fixade vi, trots att apelsinjuice hamna i soffan och lite annat stoj som han hitta på. På kvällen blev det läggdags för Lewi och vi satte igång med att kolla lite filmer och hade det allmänt trevligt.
Det bästa den dagen var nog när Rebecca skulle ta kort, och hon tyckte att det var för långt avstånd mellan kortet och mig/lewi som satt i en fotölj. Så sa hon ungefär såhär: är förlångt bort , vill ha en närbild. Så hon började flytta stolen framåt, och jag slår ur mig: det finns faktiskt något som heter ZOOM! :P
Just det ögonblicket var sjukt roligt!
Vi låg nog och prata till ca halv 3, sen på morgonen vakna man vid 8 för att Lewi höll på att jobba sig med en vagn mot dörren :P Inte en skön väckarklocka kan jag säga er.
Annars så idag gjorde vi inte så mycket, men det var fett nice att vara med dig igår/ idag. :D Måste göras om, massor av gånger.
Åkte hem rätt tidigt, eller rättare sagt så åkte jag till gamlestan för att hämta kloten. Tog sedan med mig den klumpigaste väskan till Eriksberg, så slapp jag dra med den fram och tillbaka :P Skönt värre.
Nu är jag sådär sjukt trött, måste faktiskt sova för att imorgon blir det en tidig morgon och en sen natt kan jag lova :D Sover hos nettan, inte vill jag åka hem själv mitt i natten, mamma skulle nog inte tyckt om det heller.
Men som sagt, ska sova nu. God natt ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback