#333333

4 mars 2008

Nu va det ett litet tag sen igen, och det har hänt lite saker. :)
Farsan har fyllt hela 49 år! Gammal gube börjar han bli.
Idag gick jag hem till han, och han fick 2 st buntar med tulpaner, jag tänkte köpa polly också, men när jag skulle handla så självklart funka inte mitt kort då, :/ knepigt tänkte jag, så skulle jag gå och ta ut pengar, ni tror då inte att jag har glömt av min kod? så jag slog fel första, och andra våga jag inte testa. Men tror jag minns den igen!. Fick väl en blackout eller något för stunden. Men åkte sedan hem i en hemsk magvärk, så fick i mig lite soppa och nu har jag bara tagit det lugnt.
Dagen på pressbyrån har vart skoj, var oerhört mycket att göra nu!
Idag fick jag fylla på tuggummi, påsar med godis, tobaken, drickor och i måndags fick jag hålla på med tidningar hela dagen. :) Så man får det roliga jobbet att hålla på med det tills vecka 15, sedan ska de lära mig kassan m,m. Skoj, så imorgon blir det den hederliga skolan igen - ons, sedan torsdag promenad i slottskogen och bollsport på e.m. På fredag blir det skolan igen fast en kort sådan. :) Skönt slut på veckan, längtar tills helgen kommer.
Ska ta och bädda rent i sängen min eftersom jag inte gjort det på någon vecka/ månad! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback