#333333

7 mars 2008

Ja då har man beställt ett nytt bankkort för att man har glömt sin kod och har testat 2 ggr redan och minns verkligen inte koden, så det är ju helt meningslöst! att man bara kan glömma sin kod sådär? hmm, senil. Svar JA!
Men iaf, skoldagarna har vart HELT meningslösa! i onsdags va de arbetslivs uppgift som va svår, för att svaren inte stod i boken, vad är de? så det tog typ 1-halv timme o göra, efter lunch rasten kom eleverna upp till brasilia för att prata om loppmarknaden. INTE nödvändigt, men sen kl 14 så hade vi engelska i en timme och sluta klockan 15.00. I torsdags så hade vi promenad, de var jag, ala, isabelle och vår assistent sandra. Efter det åkte jag till idrotten i rosenhill. Inte heller så rolig dag, förutom att mor fyllde hela 48 år!
Idag fredag gjorde vi inte heller mycket, svara på typ frågor om internationella kvinnodagen och läste 5 artiklar om kvinnodagen, skoj? nä. I slutet fick vi fredagsfika, de va la gott men jag vill hellre jobba än att trycka i mig kakor.
Aja till nåt annat som va mycket mer positivare!
Jag träffade Rebecca idag, som klarade teori provet för första gången! Glad för dig gumman :D Nu är det bara den stora frågan, klarar du uppkörningen? :D Hoppas du får tid snart.
Vi letade efter din praktikplats och vi hittade den efter mycket om och men! Så svårt va de att hitta Odinsplatsen, hitta Odinsgatan, men de va ju en helt annan plats :P Så vi tralla runt och runt i regnet och hitta den.
Vi eller DU hittade på ett nytt ord. Snarligen? hahaha vad är det? Jo det skulle betyda snarast.
Tack för denna dagen, och jag är skyldig dig 42 kronor, glöm ej :D
Nu ska jag ta och packa väskan inför imorgon, blir oerhört tidigt för att vara helg, men ska iväg och bada med kusinerna och andra folk. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback