#333333

9 mars 2008

Hej hopp allihopa :D
Idag skulle det ju bli b-lags match mot häcken, men så blev det ingenting för att de va typ nån propp eller kabel som hade gått isönder, så den blev inställd. Var så sjukt taggad idag, allt blev bara helt rätt när jag vakna upp.
Va pigg, glad, alert, allt man är när humöret är på topp, sjukt skön känsla!
Min kommentar när  det inte blev nån match: Jag som vaknat på rätt sida o är lycklig/glad så får vi inte spela. Men jag tog allt som en klackspark och åkte hem.
Vid 12 åkte jag och mor till frölunda hallen för att se en viktig match för tjejerna i X-Calibur, bra match, men Öisarna kunde ju faktiskt tatt i lite. Kändes verkligen stelt för deras del, men x-caliburna tog i och matchen slutade med vinst för dessa tjejer.
Nu blir det snart mat i magen, och ska nog ladda upp lite bilder från gårdagen .. :P
Mer uppdatering om igår kommer upp i nästa inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback