#333333

Uppdatering från igår, 8 mars 2008

Uppdatering från igår den 8 mars
Igår blev det en oerhört lång dag, dagen börja med att jag tog bussen till centralen för att sedan ta tåget till Lerum för att bada i vattenpalatset med Nettan, Sofia, Sanna, Linus, Petra och Sandra.
Det var as kul, åkte rutchkana med Linus, den största, sen våga han åka själv. :)
Efter allt bad i några timmar så blev det en god pizza och en match mot Lerums BS. Förlorade matchen men kan de vart för att vi hade 50 hål totalt i klubben? :)
Men iaf, efter matchen tog vi fram kartan som skulle följa oss till Partille för att ha en kväll med Johan.
Vi var grymma, kom dit först och Julia kom hack i häl.
Vi laga god mat, vilket blev potatisklyftor med fläskfilé och sås. Efter det så tog vi det oerhört lugnt, prata och cilla gärnet. Blev melodifestivalen, och Carola - Andreas gick INTE vidare till final. Gött, då kanske hon förstår att hon inte äger allihopa. :) Vid 22.30 nåt blev det lite singstar, och jag fick ont i halsen igen. URK! vill att det ska gå bort annars kommer jag säga att jag inte kan spela innebandy på torsdag. Fast det kan ju vara skönt det också.
Werner hämtade oss vid tolv snåret och jag kom hem vid tjugo i ett. Tack ännu en gång för att du hämtade oss! La mig nån timme senare, och vakna vid 8 på morronen igen på topp humör, och hur den dagen blev har ni väl förhoppningsvis läst här under. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback