#333333

11 maj 2008

I fredags var det dags att vara hos kusinerna hela helgen. Vi studsa studsmatta m,m så vi hade skoj. I lördags bestämde vi oss för att åka till slottskogen efter att sanna kommit hem från golfen. Vi åkte med Kjell till backa plan, sen fick vi ta buss 52 till Linnéplatsen, vilket var sjukt varmt och barna tröttna nästan redan då. ;D Men väl framme vid linné så börja vi traska in i slottskogen, det var sjukt mycket folk som var där och grilla å sola!. Men vi skulle ju till djuren, så vi traska vidare. Köpte en varsin korv, vilket var behövligt. Sen traska vi runt där och tog lite kort o kolla på djuren. Så vi hade det allt mysigt och varmt var det också!
Vi tog buss 42 hem sen, vilket tog hela 50 min, sjukt segt att sitta där, men rätt skönt att veta att man slapp byta. :) När vi kom hem, gjorde jag hamburgare och de blev självklart gudomligt goda. ;D Senare på dan gjorde vi vattenballonger, men vi hade inte så mycket vatten i de, så de sprack inte så lätt. Men skoj hade vi ändå! Idag hade vi en lugn dag, tog det lugnt och Emma & Max kom och hälsade på.
Aja morsan kom och hämta mig å Sanna för vi skulle åka till Lerjedalen för att spela golf. Gick bra i omgångar, men senare när vi gick ut på 9 håls banan gick det sveeen dåligt! sköt ner två bollar i vattnet och senare gav jag upp! Men Sanna var sjukt duktig, helt imponerad och hon lyser av glädje när hon spelar. Verkligen jätte roligt för dig tjejen! Du kommer bli grymm om du fortsätter som du gör.
Men nu ska jag avrunda detta, så ha de gutt!

Föresten, GRATTIS till Pergamon och Spader dam till Guldet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback