#333333

14 maj 2008

Det har väl inte hänt så värstans mycket på de senaste dagarna, i måndags var de pressbyrån och jag trodde jag hade gjort ett gigantiskt fel, och det rörde sig om mycket pengar. Men sikken lättnad de var när jag hade rätt och kassan bara blev fel på 1 krona!. På kvällen blev det KM, och det var så sjukt jobbigt att spela men hamna väl på 1291 med 161 i snitt, så är relativt nöjd när jag inte spelat på många veckor.
Igår blev det också den gamla vanliga pressbyrån, var riktigt trött så var seg hela den dagen, men men det blev tillslut en ny dag och idag är det så mycket som onsdag.
Var i skolan idag, och det hände väl inte så hemskt mycket, gjorde ett häfte med Uppgifter om Gränna m,m, sen på eftermiddagen så blev det ett diagnos test.
Annars har jag fått reda på att jag ska gå i skolan tills nästa fredag den 23 maj, sen kan vi säga att jag typ har sommarlov, efter den 23 maj har jag bara 2 måndagar kvar på pressbyrån, sen är jag så gott som ledig för massa studenter och resan till Uleåborg. Så det kommer bli så sjuuukt skönt!
Imorgon blir det ingen idrott, istället blev det att åka och kolla på några elever från skolan när de ska spela fotboll i ruddalen, 10 min härifrån. Så halv 1 börjar jag imorgon. :) 
Ha de gutt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback