#333333

15 maj 2008

Denna dagen började med att jag fick ett sms halv 4 av en från skolan och sa att vi skulle träffas klockan halv 1, för hon hade ändrat den till 10 först. Men iaf, sen vid halv 7 tror jag fick jag sms av Ala , en annan tjej, hon skulle spela fotboll, men hon sa att hon inte skulle komma. Då tänkte jag direkt att jag kommer få sms av Reeta att hon inte skulle komma för att Ala inte skulle spela. Jag hade ju så rätt, fick det sms:t och jag tog tag i mig själv och åkte till ruddalen alldeles själv. Lite trist men jag tänker inte sabba min närvaro för att de inte kommer. :)
Annars åkte hem efter deras semimatch som de förlorade, sen har man inte gjort så hemskt mycket, bara kollat tv och tagit det allmänt lugnt. :)
Just nu, väntar jag på ett samtal, men ska nog snart sova och isåfall bli väckt av telefonen. Mer behöver ju ni inte veta. Ha de gutt !


Kommentarer
Postat av: Hanna

Söt blogg du har ! :)

Postat av: Hanna

haha, tack ! själv vet inte jga heller så mkt om sånt. Men det blir var det blir.. Eller hur ?

2008-05-19 @ 00:17:03
URL: http://gethanna.blogg.se
Postat av: Hanna

Japp, ha en bra dag du med
! :)

2008-05-19 @ 21:49:14
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback