#333333

19 maj 2008

Ja nuförtiden så har jag nästan glömt av att uppdatera min kära blogg, men här kommer en extra lång dårå. I lördags mådde jag sjukt dåligt, eller hade rättare sagt ont i magen och tabletter hjälpte inte ett dugg, sjukt jobbigt. Så tyvärr missa jag Lerums badet med ungdomarna från klubben. Den dagen gick bara åt till att pinas av min magont, kolla delvis då på tv hela dagen. :)
I söndags tänkte jag åka till Eriskberg för att kolla när Sandra spela final i eriksbergs masters. Men mådde inge bra då heller, så det blev en till dag inne. Vilket gjorde sitt, hade inte fått så mycket nypa luft och det blev att man blev sur på denna dumburk. Den var verkligen hur krånglig som helst, men vårt virusskydd har gått ut, så det kan ju slå slint pga det. :P Helen, vår datatekniker får allt komma hit och rensa datorn lite, skulle inte sitta helt fel.
Idag måndag blev det pressbyrån med Carina, och det va faktiskt riktigt skoj, trots att alla varor, tidningar och western union kom på en och samma gång! Sen har våran pressbyrå gjorts om lite, och jag själv tycker att det är riktigt nice där nu. Men halllåååå kan man inte sätta tidningarna i samma ordning som man hade innan. Det var sjukt jobbigt att leta igenom varje tidning för att hitta tidningarna som skulle på retur. Men ja som sagt, det tog hela dagen och blev färdig vid 16 snåret. Fick gå hem, och så mycket mer har man väl inte gjort idag.
Imorgon blir det skola, börjar 8, så borde nog gå och sova snart.
Sen på onsdag blir det pressbyrån igen, för att Glenn ville ha mig där när onsdagstidningarna kommer, så denna vecka blir det tidningsvecka, sjukt segt, men vad gör man inte. :)
Torsdag blir det en informations dag angående sommarjobbet inom kommunen. Så är då inte i skolan, utan är på hotel kusten. Fredag vettni, då blir det min sista dag i skolan, sen har jag bara 3 dagar kvar på pressbyrån och sen har jag ledigt resten. :D
Men nu fick ni allt en extra lång blogguppdatering,  Ha de nu så gutt !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan:D
Jo men var för 1 månad sen var bara där i 3 veckor blev inget jobb så då sa jag tack och hej för mig:(
är på skopunkten nu usch gillar de innte men har inget val:S
Allt bra med dig?

2008-05-20 @ 08:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback