#333333

20 maj 2008

Idag var det skola, pga att Glenn ville ha mig där på onsdag när massa tidningar kommer. Imorse tog jag bussen 07.07 till torget, väl där stod jag och flera andra vänta på 99:an som skulle komma kvart över. Kommer den? Nej, så får vänta på halv bussen och den blir knökad! Som gräddet på moset så var det kö från frölunda torg! Ni kan ju tänka er va skoj att sitta på den knökade bussen extra länge som det var kö. Kom också 20 min sent, men det är ju faktiskt inte mitt fel. :)
Sen har dagen rullat på, haft ett utvecklingssamtal med läraren, och det gick bara fin fint.
Och du tjejen, (ursäkta mig) men FYFAN va du är helt stööörd. Såå nu fick jag ut mig det också.
Imorgon blir det pressbyrån och är lite halvt seg, är så trött på allt, men på fredag slipper jag skolan.
Ha de guutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback