#333333

21 maj 2008

Idag vakna man inte särskilt bra, de var liksom toadags direkt och sen var jag typ fast, var tvungen att fixa fram numret till pressbyrån och säga till Lisa att jag var dålig i magen och inte kunde komma. Så jag har vart hemma idag och tagit det lugnt. Imorgon blir det möte angående sommarjobbet på pressbyrån. Jag och några andra från skolan ska sitta där och lyssna på deras tjöt. ;)
Aja sen händer väl inte så särskilt mycket, och föresten, jag måste bara visa.

image107    Rebecca har gjort denna tårta, eller hur fin? :)

Men nu ska jag ta och dra mig, börjar bli riktigt trött och sovdags är det också.  Ha de guutt !



Kommentarer
Postat av: Jenny

ohh vilken fin tårta:D

2008-05-21 @ 22:25:42
Postat av: Johanna

Ja eller hur, hon Rebecca har gjort den :)

2008-05-22 @ 13:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback