#333333

23 maj 2008

Ojoj, vad jag är lycklig nu! Man kan näst intill säga att jag har sommarlov nu. :D
Ala och Reeta gillar inte mig just nu, pga all ledighet, men tjejor vi får ses på loovet. Imorgon vet jag inte riktigt än vad jag ska göra, får väl se vad som händer. Sen på söndag blir det kalas för Sanna som fyllde 9 år igår.
Sen nästan hela den veckan blir en hel del studenter och har faktiskt en hel del att köpa. :)
Bara 2 veckor kvar till jag ska åka till Uleåborg och träffa mina andra kussar. Längtar faktiskt härifrån, och sen fick jag den första perioden när det gällde sommarjobbet. Vet inte ifall det är bra eller dåligt, men det löser sig väl. :)
Nu ska jag kolla lite på tv, sen blir det läggdags, och äntligen får man sova ut! ;D
Ha de guutt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback