#333333

25 maj 2008

Ja sova ut fick jag iaf göra, vakna vid 14. Så sovit har jag gjort, hela 14 timmar ungefär. Idag blev det en gör soft dag, vart på lisse med Sandra och hennes familj/släkt och Andreas. Vi körde 5 kamp och jag var iaf grym på golfen, kom andra efter Andreas - Sandras bror. Sen så kom jag nästsist av oss 8 som körde tror jag. :P Men det var allt skoj. Efter lisse åkte jag till frölunda och gick senare till fiskebäck för att träffa Rebecca, vi gick till pizzerian och köpte oss en "Orientale" - Tomatsås, ost, köttfärs och lök. Nedrigt god! Satte oss vid fiskebäckshamnen på några klippor och prata o hade trevligt, sen fick vi för oss att vi skulle träffa Julia, så vi ringde henne och hon kom ut, vi hade det allt trevligt, gick runt i fiskebäck och prata, tog kort och hade allmänt skoj :D. Tack för denna underbara dag tjejor. Nu ska jag allt sova, annars blir det för lång sovmorgon imorgon också, och det hinner vi inte med riktigt. Ska ju på kalas och så. 
God natt o  ha de guutt ;D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback