#333333

25 maj 2008

Fick mig inte särskilt mycket sömn igår, grannen ovan hade en brakfest och de sprang i svalen, banka i golv och massa skit, och de höll nog på till ca 04.00. Efter att jag somnat, men inte allt för tungt så märkte jag att min mobil vibrera, jag trodde det var väckarklockan som ringde men ack så fel. Det var nån som ringde och jag svara lite trött hallå, men han/hon la på, klockan var då 04.45 och vem ringer så sent?
Gick iaf upp vid kvart över 9 , duscha och gjorde mig redo för att åka till Nettan, skulle hämta Sofia och Sanna för vi skulle spela golf, och idag gick det iaf bättre än förra gången. Slog massa bollar över 90 meter, men lika många bollar duffa jag och de rulla 10 meter. ;D Men tålamod som sagt, inte alltid man har det.
Sen vid 15.00 börja kalaset för Sanna, maten var god och inte minst tårtan, den var gudomligt god. :)
Kom hem la hem för nån timmesen, och nu funderar jag på att sova i tid, svider redan i ögonen.
Men ha de guttit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback