#333333

28 maj 2008

Denna veckan kan man ju kalla rena studentveckan, igår vart det Johans student - Polhem. Vi kände för att bara komma på utsläppet för att åka till Partille kändes lite segt, speciellt när man inte fick skjuts. Så jag, Julia och Rebecca åkte till stan och köpte glass o Rebecca en sallad, så satte vi oss vid tyska kyrkan och hade det riktigt mys. Efter det gjorde vi inte så hemskt mycket, åkte hem och sen blev det lugnt resten av dagen.
Idag var det Julias dag, Rebecca och jag köpte en groda och en as fin ros till henne, vi drog oss till Schillerska och fick stå där ett tag, men tillslut sprang hon ut och vad lycklig hon var, vill också ta studenten nu - men det får vänta ett litet tag. Jag, Rebecca och Johan åkte sedan till stan för att äta, Johan kom på att han skulle ta en buss från centralen tjugo över fem och kunde då inte komma på Julias studentskiva efteråt.
Så jag och Rebecca drog oss hem till mig, kolla film och så. Sen hämtade Oscar oss vid macken, och han hade stiil med sin bil och klädsel. Men vi drog hem till Julia och hela tjocka släkten var där, mest tyskpratande men vi hade det trevligt ändå, segt till en början, men sen rulla de på och vi hade det gör trevligt. Gick nog hem vid åtta eller nåt, fick gå hem för orkade inte vänta på bussen i 40 min :P
Så nu sitter jag här, halv 11 och funderar på vilka kläder man ska ha på sig, ett problem man har, jag menar idag testa jag as många plagg.  :P Problematiskt det kan vara ibland, men ska ta och dra mig, Ha de guutt i det underbara vädret ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback