#333333

29 maj 2008

Jaha, då har en dag till gått och idag var det Oscars tur. Träffa Rebecca vid halv tolv för att köpa blomma till han, men fick senare reda på att Julia och Anna inte skulle på hans utspring så vi alla bestämde oss för att senare gå på studentskivan. Vi gick dit vid 5 tiden och vi träffa också Martin, Robin, Max som var några gamla klasskamrater, så det var ju nice. Annars var vi så sega så vi gick efter 1 timme eller nåt, roligt men sjukt seg.
Jag ska säga er att drick aldrig Redbull när man ska sova, fick mig ungefär 4 timmars sömn för att jag inte kunde somna, för uppiggande var den allt! Annars har man inte gjort så mycket, tagit det lugnt, men imorgon är det Rebeccas student som gäller så det ska nog bli skooj.
Längtar till nästa vecka, på onsdag då åker jag till Uleåborg, mina kusiner - here i come :D
Men ska ta och dra, blir en fullspäckad dag imorgon.
Ha de guuutt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback