#333333

30 maj 2008

Då var det dags att uppdatera igen!
Idag var det så mycket som Rebeccas tur, först var jag och Julia på hennes utspring, sen efter det begav vi oss till stan för att fördriva tiden lite. Vi åt glass på frank´s och nedrigt vad gott det var efter att ha vart i solen ungefär hela dagen. Vid 15 tiden kom ulrika och vi begav oss till Ytterby för hennes studentskiva. Det var sjukt trevligt men efter några timmar så tog vi bussen hem igen. Eller Julia till Avenyn, Ulrika skulle ta spårvagnen i stan och jag bussen. Dessa dagar har vart helt sjukt bra väder, fått lite färg kanske. Mamma säger att jag fått lite färg, men jag säger att jag är som innan ;D. Kom väl hem vid halv 8 kan jag tro, och fick i mig lite gott ris med kyckling/curry sås.  Imorgon får jag se vad som händer, kanske tar en runda inne på frölunda torg eller nåt. Velar mellan att köpa eller inte köpa Kosshörlurar, 499kr minus i kassan eller ej. Det är så sjukt bra ljud i dem, så man vill köpa dem bara för det. :D Annars händer inte mycket helgen blir nog lugn, och det är riktigt skönt. Ensam hemma om inte Niklas kommer, för morsan och eddy ska iväg på nåt bröllop, eddys vän gifter sig. Skönt att vara själv då kan jag ju säga direkt! Men ska ta och korta av, fixa lite kallt vatten och snart sova, det tar på krafterna att vara ute hela tiden men fett vad bra jag mår. :) Ha de gutt , kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback