#333333

31 maj 2008

Ojojoj, det är det enda jag kan säga, det är redan den 31 maj och det har gått så otroligt snabbt. Måste tillägga att man har sommarlov nu, och vädret är ju helt sjukt härligt.
När det är såhär fint väder kan man traska hur långt som helst utan att bli trött, hur härligt som helst. För övrigt tror jag att helgen blir lugn och gud vad skönt. Sen nästa vecka så blir det pressbyrån på måndag, Annas student på tisdag och sedan åker jag till Uleåborg alldeles själv till mina underbarlingar Emma och Ida. Saknar er tjejer, men nu är det bara 4 dagar kvar innan jag kommer. Har iofs en hel del kläder som måste tvättas, men det får lösa sig, om inte annat så får det bli snabbtvätt på någon morgon, hos eddy brukar det oftast finnas ledigt.
Funderar nu starkt på att köpa ett par hörlurar, det är grymme ljud i dem, så man hör varenda instrument!
Aja ska strax gå till affären och köpa lite dricka för kvällen, för här är det ensamt och såå gött att vara det. :D
Föresten, bilderna från studenterna jag vart på kommer in på bdb snart, men endast ni som kan lösenordet eller om ni är snella och jag vet vilka ni är så får ni lösenordet.
Men ha de guutt !

Kommentarer
Postat av: Junitjej

31 mars? Det är ju den 31 maj idag!

Postat av: Anonym

Ha-Ha...31 mars å över 30 grader
Va månde det bliva i maj å juni???

2008-05-31 @ 19:45:11
Postat av: Nettan

HI HI typiskt dig Johanna.
Kram på dig

2008-05-31 @ 20:07:32
URL: http://astnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback