#333333

5 maj 2008

Ett under har skett i detta hus, jag och morsan blev helt städtokiga, så vi började med mitt sjuuukt stökiga rum. Måste erkänna att jag inte kunde va där inne, näsan rann, ögonen tårades och dammet yra! Det var en hemsk syn, men rummet blev så kliniskt rent så jag såg mitt golv :D:D.
Sen tog vi köket, badrummet, toaletten, vardagsrummet och så beslöt vi oss att vi skulle ta Niklas rum också, å mor sa faktiskt att hans rum va värre än mitt ;D. Det glädje mig, men det beror nog på att hon inte dammsuger hans rum när hon städar annars. Men iaf, resultatet blev sjukt bra och vi var helt slut. Gjorde då iordning lite tacos och sen tog vi det lugnt resten av dagen.
Idag har man vart på pressbyrån igen, fick stå i kassan hela dagen, vilket va lite jobbigt för benen men det va otroligt skoj, trots några jävla idiot kunder!! Usch för er!
Annars idag har man tagit det lugnt, ska väl snart lägga huvudet på kudden!
Go kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback