#333333

6 maj 2008

Då har denna tisdagen också gått! fick även stå i kassan idag, så packade Carina upp varorna. Idag kom iaf inga idioter. ;D Ååh detta lät gött, har sammanlagt 8 dagar i skolan, men då har jag inte räknat med dagarna i pressbyrån som är hela 7 dagar kvar, sen har jag ledigt resten pga studenter och resan till Uleåborg den 4/6-12/6. Sååå sjukt gött, och längtar redan bort härifrån. :D Beställde nämligen den resan igår, och nedrigt hoppar och skuttar av glädje.
Imorgon blir det ingen träning, ska gå/ springa vårruset, 5 km. Palla, men aja har ju lovat några från skolan, och jag får träffa mina älsklingar igen. Saknar er otroligt mycket!
Sen imorgon innan allt, ska jag nog åka till torget och kolla lite saker. Delvis lite studentgrejer till mina sköna vänner, men mer om det säger jag inte, för de sitter säkert här och lusläser.
Ha de gutt ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback