#333333

7 maj 2008 - vårruset

Idag har Johanna sprungit vårruset, okej jag gick lite också. ;D
Men vi träffades vid linneplatsen vid 17.00, och jag kom helt klart sist ;D, men de vänta. Sen traska vi iväg hem till Sandra för att få våra tröjor och en snögg nummerlapp som skulle sitta på bröstet. Gissa vilken färgen va på våra tröjor? om inte ROSA! vi syntes iaf, och skoj hade vi.
Början gick sjukt bra, men sedan när vi stanna upp och börja gå, så fick jag problem. Vaderna värkte och jag kunde inte springa så mycket mer. Men jag tog tag i mig själv och sprang lite då och då, kom iaf inte sist av oss tjejer. :P Ni kanske undrar hur många brudar som sprang? det var faktiskt hela 19.000 tjejer/ tanter, inklusive några killar som hade klätt ut sig.
Så när man kom in i mål så fick man en påse, och sen gick man i ett led för att få lite grejer nerstoppade.
Så denna dag var faktiskt rätt skoj, men gissa om jag kommer få träningsvärk imorgon, och som gräddet på kakan så ska jag ha idrott hela dagen imorgon!.
Men nu vettni ska jag strax sova, så ha de gutt ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback