#333333

8 maj 2008

Jaha, jag som trodde att jag skulle slippa pollen skiten!
Nu sitter jag här och snuvar som aldrig förr, men men.
Står ut men det är rätt jobbigt. Aja idag hade vi idrott, lite segt vart det allt, andra lektionen gick vi på promenad och senare satte vi oss i ett par stolar, och solen stekte! Hur skönt som helst och man satt bara och njöt.
Imorgon och resten av helgen ska jag vara barnvakt åt kusinerna, bara se till så de inte bråkar, och så ska man laga mat! Kommer säkert få det skoj.
Imorgon är det också skola, och jag vet inte riktigt när jag börjar, nån säger halv 9 för att 1orna är ute på praktik, och jag tror 8 men aja får la kvart över, så är jag varken försenad eller förtidigt.
Men aja ska kolla färdigt på O.c sen kanske ta nån promenad i det härliga vädret.
Ha de gutt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback