#333333

26 nov

Oj oj, undra ifall denna uppdatering kommer ske varje dag, för då kommer jag allt bli en riktig bloggare igen, men vi får la se ;D Efter pressbyrån åkte jag direkt till hallen för att träna bowling, det känns skönt att ha iaf fått bättre armsving igen, måste verkligen ringa malten för att få en tid, så han kan kolla mitt spel. Men det känns iaf bättre nu, får se vad hansäger. Annars har man inte gjort så mycket, blev ingen övningskörning hem, var för trött och så hade mamma ingen spolarvätska kvar, så fönstrena var göör skitiga. ;D Men ska ut och träna rondeller och sånt antingen i veckan eller så blir det nästa vecka.  
Imorgon börjar man vid 10 och slutar två, har sjukt softa tider, om man jämnför med alla andra praktikanter som också är ute på praktik, har hört att de har dessa 7-8 timmars pass och här kommer jag med 4-5 timmar om dagen! ;D Så jag ska sluta klaga på att jag har långa dagar!
Men jag ska strax sova, ni alla får ha de gött, pusshej! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback