#333333

27 november 2008

Halloj halloj, jag sitter just nu i soffan med datorn i knät, kanske inte så himla bra, med strålingen som blir. Men det händer inte så ofta. Har vart på pressbyrån till halv tre, sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Har ont i halsen, men hoppas att det kommer gå över till helgen.
Jag skulle egentligen vart med på nån tjejträff på affären Sheshop men jag är verkligen tjock i halsen, så det blev inte av. Kanske ska ta en kopp te, eller nåt som förhoppningsvis kan lindra.
Imorgon börjar jag klockan ett och slutar 18 tror jag, så det blir en senare dag fast med Carina, så det ska bli skoj. Annars händer det inte så mycket, bara tar det lugnt för tillfället, julen den närmar sig med stormsteg och man får väl ge sig ut på stan för att fajtas med alla andra människor som ska ha så himla bråttom och så. :)
Men aja nu orkar jaginte sitta här längre, ha de gött ;D pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback