#333333

30 november 2008

Idag är det redan första advent, och 24 dagar kvar. Jag har faktiskt inte köpt en julklapp än, men det kommer! Idag var det ju speldags igen, dags för b-laget. Jag var väldigt nöjd med spelet fram till sista serien, förstod inte riktigt vad som hände, gick ut och gjorde en 135 serie :(. Men innan dess så spelade jag rätt bra, 166, 179 och 171 med de serierna så tog jag och Jörgen våra tre poäng, men i sista kunde jag inte hjälpa han, usch vad dåligt jag spela. Men men, matchen slutade 8-12 till frölunda. Annars idag blev det inte så mycket mer gjort, har kollat på tv, ätit pizza och kollat runt lite varstans på datorn. 
Nu sitter jag här och skriver i min kära blogg, ska nu ska jag se på parlamentet med Björn gustafsson.
Ha det göttit !! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback