#333333

29 november 2008

Idag så vakna vi ju vid 12, eller mamma vakna vid tolv så väckte hon mig halv ett, först åkte vi till torget för att köpa en present till en som heter Tea, mammas golfvän. Sen bar det av till Strike & co för att spela mot Qvinns!. Matchen var lite sen, men vi kom igång med den vid 16.00 eller nåt tror jag. Men matchen slutade 16-4 och jag tycker absolut att jag spelade väldigt bra. Trots mina svackor som jag haft rätt länge, så fick jag ihop 656 och var 5:te bäst, 1 poäng från att vara fjärde bäst. Men sånt är livet  ;D, har jag 164 i snitt så är jag väldigt nöjd!
Sen när det gäller garderoben, så ska våra älskade muppar inte stå själva! Jag och mamma fick hjälpa dem för det kom så sjukt mycket folk från båda hållen. Tycker det är fel att de ska stå, för det går tyvärr inte så snabbt som det behövs i vissa tillfällen. Men men, vi fick iaf tag på jörgen så han skulle komma in en timme innan han börja. Tackar för det! Men aja nu ska jag se ifall det kommer nåt bra på tv, ha de gött! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback