#333333

28 november 2008

Igår fredags trodde jag att jag skulle få en lugn och skön dag hemma, för hade ju så sjukt ont i halsen!, men så blev det inte. Niklas han ringde två timmar innan vid 7 ungefär, och frågar ifall jag kan ta hans plats i garderoben för Ted hans kompis hade ringt och frågat om en pokerkväll och då ville han ha roligt istället för att stå i garderoben den sena tiden. SÅ trots att jag var dålig så var jag i garderoben med mor, och nedrigt vad mycket vi fick göra, det var så mycket folk så man höll på att svimma för ett tag.  Men det var väl inte något nytt, alltid stressigt där när det är fre/lör. Men det var några problem men det löste vi tillslut, tillexempel så tog garderobsrullen slut, där man trycker ut lapparna till galgen å till människan, så vi fick improvisera med att skriva deras namn på lappar och ge ut, men tillslut så klarade tekniska Johanna det, så då fick vi igång den kära maskinen igen efter 30 min :p.
AJa den kvällen slutade med att två killar skyllde på Strike & co för att deras jackor var borta, de hade lagt sina jackor i strike & co´s förvaring.. DÄr vi har våra bowling klot. Det slutade med att ena killen ringde polisen för att anmäla strike & co, och den andra skulle spela in våran konversation, men då räckte det för mig och mamma så vi stack därifrån. Jag var göör hungrig för hade ju inte ätit så himla bra på morgonen, piggelin, te och ananas. Först ser jag att burgerking hade stängt, sen körde vi till mc donalds och där hade de också stängt, så skulle vi åka till Statiol men gissa, de hade också stängt, så körde vi förbi Shell macken vid frölunda, och där hade de öppet så vi köpte två st korvar med bröd till nattamat! Vi kom hem vid 01.40 ungefär så vid 2 tiden hamna man i sängen. Tur att mamma ställde klockan på tolv för annars skulle vi nog sova ännu längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback