#333333

28 november 2008

Igår kväll efter pressbyrån började jag få riktigt ont i halsen, rätt sjukt att det bara kommer. Inatt var det inte lätt att sova, andades jag genom näsan så var det bara äckligt slemmigt :( och det gick knappt andas genom munnen för jag ha´r ju ont i halsen. Så idag när jag vaknade till borrningen ovanför så kände jag direkt att jag inte skulle klara av att prata hela dagen, vad jag än gör så blir de slemmigt :(. Ursäkta att jag skriver om det, och det låter nog rätt äckligt :/ men det är sanningen just nu. Vet ni något bra botemedel så skriv, just nu äter jag pigelinglass och dricker varmt te för att lindra, men gör jag det hela kvällen så blir de inte bra. :P Inga mjölkprodukter ska jag äta/ dricka iaf.
Sen i helgen blir det bowlingmatcher, a.laget på lördag och efter det blir det kusinvakt för sofia, sanna o linus. Söndag blir det att kolla fört ungdomsmatchen som sofia ska spela och sen blir det b.lagsmatch mot frölunda. Så hoppas inte min halsont blir värre, för det vore inget skoj. Menmen, så är det ibland och föresten, efter nyår ska jag skaffa en ny blogg, för år tvåtusennio och framåt! Den ska jag förutse med lösenord, så om ni då vill ha den får ni skriva erat namn och eran mail adress så skriver jag det till er. Men det blir inte fören efter nyår! Jag kommer påminna er om det.
Men nu ska jag hämta en pigelinglass, min tredje idag och dricka mitt te, så ni får ha det så bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback