#333333

7 november 2008

Ja att man kan vara så glömsk egentligen. Har glömt mina nycklar två dagar denna veckan, i tisdags glömde jag de hemma i väskan, och idag glömde jag de faktiskt i skolan. Haha, jag menar lägg nycklarna på samma ställe hela tiden. Så nu ska jag hämta nycklarna på måndag. Sen så panga min ipod också, har gjort så en gång innan. Den bara stannar upp så kan man inte göra ett skit. : / ska åka in med den också, men jag tror inte min garanti gäller längre, men man kan väl alltid chansa och så vill jag ärligt talat att den ska funka mer än några månader innan den pajjar igen.
Men det är verkligen inget roligt väder ute nu, bara regnar o regnar hela tiden.
Jag kan nu meddela att jag är laktos, iaf mot yoggi. Blir otroligt dålig i magen av det, satte igång efter två klunkar sen var det toalett dags, usch vad segt. :/ Det är ju så himla gott!

Men aja får säga grattis till Merita som fyller 19 år idag och imorgon fyller kusin Emma 16 år!
Men nu ska jag kolla på tv, dra till elgiganten och sen göra nåt annat.
Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback