#333333

26 november

Jag säger bara köp inte laptop om ni inte vill sitta uppe halva kvällen.  Igår så beställde Helen en dator till mig och jag hade 5 dagar på mig att hämta den på Inet. Idag efter pressbyrån så åkte vi och hämta de, och jag är så nöjd!, gött att äntligen ha en egen dator :D. Denna dator följer med mig när jag nångång flyttar hemifrån, men det dröjer allt några år till. Annars idag har jag bara vart på pressbyrån, jobbat och jobbat, plockat upp varor eller rättare sagt tobak. Sen efter att vi hämtat datorn har jag hållt på med den hela tiden, gött att ha trådlöst nät, kan sitta vart jag vill. Imorgon blir det tankläkaren vid 8.45 sen börjar jag 10.30 på pressbyrån och slutar vid 16.00 sen bär det av till träningen.
Men nu ska jag dra, Tar ju år och dagar att skriva med alla stavfel jag skriver hela tiden. Ni ser ju inte det som jag tar bort alla stavfel man gör med nya tangenter, ni kanske känner till det? :D Men nej nu ska jag sova, har suttit alldeles för länge här. Ha det gött, Puss

Detta inlägg skrev jag igår kväll, men råka trycka på fel knapp när jag skulle publicera. Men nu måste jag dra, ska till tandläkaren! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback