#333333

24 november 2008

Nu har det gått ett tag igen, förra veckan var jag på pressbyrån hela veckan förutom måndagen. Då var jag dålig i magen, så fick stanna hemma. Men i tisdags så kom Gunilla förbi, för att kolla så allt hade/har gått bra. I onsdags blev det bowling träning och det känns mycket bättre nu, ska ringa min hjälpredare för att se ifall han tycker att jag förbättrats sen senast. I helgen så åkte jag till Nettan för att sedan på lördag åka till Lerum & bada med Sofia och Linus. Sanna hade nämnligen handbollstunering, så då badade vi andra istället. :)
I söndags blev det b-lags match och jag var köraren både till gamlestan - partille & hem, det gick bra men man gör väl alltid något misstag ;D. Själva bowlingen gick bra i strike men inte särskilt bra i Partille då det svängde jätte mycket!.
Men nu ska jag ta och göra något annat, kolla på tv & sen kanske gå en promenad.
Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback