#333333

16 november 2008

Nu har det redan gått en vecka, och jag är inte särskilt bra på att uppdatera. I veckan har man väl inte gjort så mycket, bara vart på pressbyrån, sen i onsdags skulle det ju bli bowlingträning men jag hade ont i huvudet och var otroligt trött. Sen just nu har jag inte någon passion för bowling, vill verkligen ha det men det är inte särskilt roligt. Men det är bara att ta nya tag, ska träna extra med micke och förhoppningsvis så kommer den goa känslan tillbaka.
I torsdags ringde jag till Glenn för att ta ledigt på fredag för att kunna åka till Ullared med Sofia, Kjell & Nettan. Nettan hon körde hela vägen, både fram och tillbaka, det gick jätte bra. Snart är det väl min tur ;D haha!
Jag tänkte ju köpa lite kläder o lite julklapps men jag hitta inga bra. MEn jag hitta faktiskt två tröjor, sen gick allt som allt på 911 kr, men då köpte jag tvättmedel och sånt! :)
Igår hade vi en städdag här hemma och mitt rum blev rent som sagt, men man lyckas aldrig hålla det så rent i mer än några dagar!, det börjar redan vankas både kläder i fotöljen och lite damm. ;D
Idag har det vart en riktig slappe dag, och jag är glad att jag sa att jag inte ville spela några matcher för damerna skulle till Mariestad och Tibro, sen tog tjejerna hem 1 vinst mot ös på!.
Men nu ska jag hitta på nåt annat ;D och föresten får säga Grattis på 1-års dagen Elias och Johanna, Vikkans barn! :) Ha det gött!

      Min nya bild här på bloggen, facebook och troligen bilddagboken ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback