#333333

11 oktober 2008

Jaha då var det lördag och igår fredag hände väl inte särskilt mycket, var i skolan och sen åkte jag hem för att äta lite mat, skulle göra en sås, men den blev så misslyckad så jag slängde såsen i toaletten. ;D men nästa gång kommer nog gå lite bättre, man lär sig ju av sina misstag.
Snart ska jag ta och äta nåt, så jag orkar med dagen. Blir match idag och jag är reserv pga att jag håller på och ändrar i mitt slag och inte har hittat den rätta känslan än. Men hoppas det kommer snart för gillar inte att va reserv. Har lägenheten för mig själv nu en hel vecka, mamma är i Malaga (spanien) och har golfträning där med några andra folk också.
Men nu ska jag ta och äta nåt, borde diska också för vi har inga tallrikar, eller glas men är borta hela helgen så det är Niklas som drabbas av det, men jag tror inte han diskar ändå. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback