#333333

13 oktober 2008

Idag har man inte gjort så hemskt mycket, kollat tv och så.
Igår kväll kollade jag o nicke på en film, som heter Babel. Den hade fått 5or i utlåtande och att det skulle vara en jätte bra film, men gött tänkte jag o brorsan. Så vi satte oss och kolla på den, den första timmen förstod man inte sammanhanget, när det var ungefär 15 min kvar av filmen förstår man att allt hängde ihop, men vi tyckte att den inte alls var bra och att den var allmänt seg. I helgen spela man matcher, och sjukt dåligt gick det, men som sagt håller på att ändrar i slaget så det var inte så lätt att spela då. Hade en bra serie på 180 och sen en hyfsad på 151, resten var skit!.
Nästa vecka ska jag troligen åka till Uleåborg till kussarna Emma och Ida! ;D
Så då tar jag troligen ledigt från tis-fredag och stannar till söndag eller nåt, får se hur länge de orkar med mig.  Längtar bara bort och då får jag ju faktiskt hela 2 veckors höstlov. Tihi! Efter det så är det en vecka i skolan och sen 3 veckor praktik.
Men nu ska jag fortsätta kolla på 2 ½ men ;D
Ha det gött !


Föresten, grattis Richard på 20 års dagen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback