#333333

17 oktober 2008

Då var jag i skolan idag, vi fick göra matte, sen kollade vi på nyheterna, matte igen och sen fick vi välja vad vi skulle göra, jag gjorde lite svenska. Sen i slutet hade vi teorilektion med Adele.
Jag själv måste tydligen städa lägenheten helt själv för att Niklas är sjuk och han lovade att vi skulle dela på disken för den är gigantisk!, men icke. Sen ska jag plocka undan kläder och så i rummet, o kanske dammsuga, för det skulle tydligen vara rent när mor kommer hem imorgon!. I helgen händer väl inte allt för mycket, ska bara spela bowling på söndag, är reserv. För spela bowling är inget jag kan göra just nu iaf, byter spelsätt och det är jätte jobbigt. Men annars ska jag ju träffa rebecca imorgon, för hon är i Göteborg i helgen. :D
Ha det gött !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback