#333333

29 oktober 2008

Jaha idag fick man inte sova så himla länge, de över oss håller på att flytta härifrån så de håller på att renovera deras lägenhet. Men varför börja borra och banka så jätte tidigt? Alltid när det är lov, så ska de banka å dona!
Idag blir det att åka till hallen kan jag tänka mig, träna och träffa folket vilket jag själv inte gjort på 2 veckor eller nåt. Måste verkligen komma igång med träningen, för jag tänker inte spela en match om det inte fattas folk, för jag måste få bort en grej i slaget som det tog mamma 10 år att få bort helt. Jag fattar inte varför jag börjat på det, spela ju så jätte bra innan. Menmen, jag ska väl hoppa in i duschen, blåsa håret, platta håret och sen dra till hallen.
Ha det guutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback