#333333

30 oktober 2008

Dagarna rullar på och det är redan torsdag, igår fick jag reda på att min plattång hade kommit, som frisören Jimina  hade beställt. Ska nog åka dit och hämta den idag, sen får jag se ifall jag orkar bowling för vill egentligen ha någon som är med och kollar, så jag inte börjar med något annat fel. Imorgon blir det att komma hem till julia på halloween mys typ, och vi skulle klä ut mig, vilket jag vägrar. Jag gillar det helt enkelt inte, så nu ska jag få låna en hatt eller nåt, för jag är verkligen ingen person som gillar att klä ut mig. Kommer ihåg när jag var mindre, alla klädde ut sig till något och jag åkte rullskridskor bredvid för att jag vägrade klä ut mig. :) Så det sitter kvar sen man var liten.
Idag började de såga klockan 9, jag känner att jag verkligen får sova ut, noot!. Men sen på fredag ska jag sova hos farsan för nicke ville ha mammas lägenhet själv, för simon skulle komma hit och ha några mer vänner här. I helgen vet jag inte vad som händer, men får väl se, kanske blir bio om kusinerna vill och kan.
SKa dra mig, äta lite frulle och så .  Ha det guutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback