#333333

2 oktober

Idag börjar man klockan halv 1 och har en endaste lektion! kost och hälsa, men man måste ju gå som jag inte är i skolan på måndag/tisdagar.
Usch vad det regnar och jag ska ut om ca en timme, hoppas det slutar upp när jag ska ut, för jag brukar ofta ha oturen med att det börjar ösregna när jag är ute.
Igår var man i skolan, och sen åkte man till Kaima för mamma var där. Både jag och mamma var trötta och utslagna så vi åkte hem istället och jag körde bilen såklart. :) Lite inpå rusningstiden men gick jätte bra ändå. Sen på kvällen vart jag helt slut men ändå kunde jag inte sova. Men vid 23 ungefär somna jag gott och vakna upp vid 10 idag.
Men jag ska försöka platta till håret lite nu, ser ut som ett trött troll.
Ha det gött allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback