#333333

16 oktober 2008

Igår när jag satte i min laddare i eluttaget så ser jag en spindel springa i hörnet.
Jag gillar inte spindlar så jag kunde ju inte ta bort den.
Jag visste inte vad jag skulle göra så jag satte en redbull burk över den, så den redbullen står fortfarande i hörnet med förhoppningsvis spindeln under. Jag undrar hur jag ska klara mig när jag flyttar hemifrån, när jag inte ens kan plocka bort en spindel. Men idag stannade jag hemma från skolan, har jätte ont i magen men imorgon måste jag till skolan för jag måste skriva ut bekräftelsen för flyget. Har egentligen skrivare hemma men har ingen dator där den är, så då blir det svårt. Nu ska jag gå, kanske äta lite och kolla lite på tv. 
Ha det göött ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback