#333333

3 oktober

Igår så blev det ju kost och hälsa, mamma kom och hämta mig, så åkte vi till bowlinghallen för att spela lite bowling som det inte blev något i onsdags. Jag höll på att bryta ihop, fastna med tummen hela tiden och bollen flög flera meter ut på banan med lite studs!. Jag gav upp efter 20 min och mamma ringde till Ahlqvist för att fråga ifall de hade mycket att göra, men de hade det rätt lugnt så jag körde dit och han borra upp tumhålet lite och det blev likadant som spärrbollen. Fick testa lite slag och fick hjälp med en idiotisk grej jag har börjat med. Börjar bra, och sen vrider jag in tummen emot kroppen, armen kommer i en båge och sen får man svårt att få tillbaka armen till rätt ställe och spela ut den rakt. Det kämpade vi med i typ 20-30 min. Han höll emot för att inte jag skulle gå ut med armen och vrida tummen inåt, och det känns sjukt, men när jag släpper bollen så rullar den betydligt bättre. Så mycket pendelträning, mer styrketräning och hjälp med att hålla armen till kroppen. Mycket extra träning, men ska man bli bra så är det ju de som gäller.
Efter den extra träningen jag fick åkte vi till lamphuset för att kolla på läslampa, sen åkte vi till affären för att köpa mat. Åkte hem, lämnade maten, sen åkte vi till golfranchen för att mamma skulle slå ett par bollar. Åkte hem och laga mat o hade en kväll framför idol o nån fotbollsmatch.
Körningen allt som allt gick jätte bra, ska börja köra i rusningstrafiken för mamma tycker det går bättre nu och hon litar på mig helt och hållet. ;D
Men nu ska jag kolla lite på tv, ha de gött allesammans. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback