#333333

28 oktober 2008

Ja då var man hemma i Göteborg igen, resan gick bara bra, men det var jätte tråkigt att vänta de där 3 timmarna i Helsingfors. Man gick runt lite, lyssna på musik, spela spel på mobilen och åt lite. Vid 17.20 gick flyget, inte en minut sen när den landa i Göteborg!. Efter att jag fått väskan så gick jag ut för att träffa morsan, ;D verkligen gött att komma hem. Det heter ju Borta bra men hemma bäst, och det stämmer allt.
Vi åkte till affären, köpte revbenspjäll och lite baugett m,m. Sen åkte vi hem och åt de mumsiga revbenspjällen sen gjorde vi väl inte så mycket mer. Kollade på Prison Break också, glad att den har börjat igen. Bästa serien ever!
Men nu ska jag försöka antingen packa upp väskan, för den brukar alltid stå och mögla i veckor innan jag ens öppnar väskan, sen när mor kommer hem får jag nog betala min mobilräkning också. :)
Men nu ska jag dra, Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback