#333333

15 oktober 2008

Jaha då var det klart!, jag har tagit ledigt från skolan tis-fre nästa vecka för att åka till finnlandet. ;D Min yrkesvalslärare skulle avboka torsdags mötet med arbetsförmedlingen och fixa ett möte så vi får åka till arbetsförmedlingen och ha det mötet där istället för i skolan, men det gör ju inget. När jag kom hem så bokade jag flygbiljett helt själv, så nu åker jag nästa vecka på tisdag till Uleåborg. En extra vecka ledigt är ju inte helt fel!, vi har ju lov efter kussarna så de är ju så perfekt ;D. Annars idag har man bara vart i skolan, gjorde lite arbetsliv, engelska, livskunskap, datorkunskap och så, helt okej dag ändå.
Men nu ska jag ta o göra annat, Ha de gött! ;D



e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback