#333333

15 september 2008

Nu har de ju gått några veckor innan jag uppdatera, men är inte alls sugen på att skriva så det får ni stå ut med.
I helgen var vi i Uppsala för att hälsa på becca, och det var sjukt roligt. :D Vi var i Stockholm under lördagen, och det var fett najs, hitta en tröja och en skarf. Uppsala är verkligen en cykelstad, hade man ingen cykel så kände man sig dum. :D Så dit ska jag allt igen, idag blev det pressbyrån annars inget. Hitta en jacka idag också, får se ifall det blir den ;), snygg var den iaf. Men bilderna ska komma upp snart också, men får se när det blir. Ha de gött allesammans :)

Kommentarer
Postat av: becca

hahaha skall du hit igen för att känna dig dum mena du????:D hahaha

nästa gång råder jag dig att ta flyget för jag kolla flygbiljetterna på sterlingsbolag som säljer billiga flygbiljetter till kända destinationer och där kostade biljetterna typ 250 Det är alltså bliligare än tåg:D och så slipper du sitta så länge på ett tåg och sega:Dhaha men du glöm inte cykeln nästa gång du far hit:D hahaa va kul att du ändå vill komma igen:D sanna ahr felara gånger sagt att du va så snäll:D och go sa hon oxå at du va:D håller helt med:D heheh

2008-09-24 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback