#333333

20 september

I veckan har man inte gjort så mycket mer än varit i skolan, lite segt men man överlever alltid. Idag lördag så blev det tidig uppgång, men gick upp självmant vid halv 8 för kunde inte sova längre.
Det var match kl 13.40 i Trollhättan, vi skulle hämta Helen hemma hos henne, jag körde dit & det gick faktiskt rätt bra. Är nöjd när jag inte får några motorstopp och så. Vi spela matchen men fick inte resultatet på vår sida idag heller, så nu är det extra träning som gäller, för det är uppehåll några veckor. Vi körde hem Helen och sen Sofia, men Nettan, Sanna och Linus var på ikea o åt korv. Så vi fick köra dit, och efter ett litet tag åkte vi hem för att laga mat. Föresten så var de jag som körde hem också, så jag var sjukt nöjd med körningen idag. Inga kantstenar och inga motorstopp, det är mina mål nu när jag kör lite bättre. :) Nu på kvällen har vi kollat på Svensson Svensson och golf, annars inget. Men nu ska jag allt ta o dra, sova tror jag. Hoppas jag får mer sömn inatt. Ha de gött, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback