#333333

21 september 2008

Idag är det en helt ny dag och faktiskt en fin dag, men ändå har man inte pallrat sig ut. Kanske ska ta en promenix sen, kan vara skönt att få lite frisk luft. Vakna kl halv 10 ungefär och sen har jag kollat på film och bara tagit det sjukt lugnt. Annars idag blir det väl inte jätte mycket, bara ta det lugnt.
Imorgon blir det pressbyrån och sen övningsköra med körskolan. Vilket jag också ska göra på tisdag och onsdag. Sen har jag nog inget annat planerat, får se vad som händer.
Men nu ska jag ta och göra lite mat, eller koka pasta och värma coca cola såsen mor gjorde igår ;D GOTT!
Ha de gött :)

Kommentarer
Postat av: EMMA :D

Joda det har jag det allt :P

Postat av: becca från uppsala

rebeccas blogg thankfultojesus.blogspot.com hehee

2008-09-25 @ 12:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback