#333333

25 september

Hallå i stugan, idag har vart sjuuukt varmt faktiskt iaf på eftermiddagen. Idag har man först vart på elevrådet på hotel kusten, sen bar det av till skolan och hade kost o hälsa vid halv 1. Gick en promenad och lite sånt, sjukt najs. Har hittat ett plejs som är så fridfullt så man hissnar av njutning. Annars idag har man klippt sig, inget man trodde att det skulle bli iaf och alla människor kommer bli sjukt chockade när de ser mig. Haha för från att ha varit jätte blyg med lång ljust hår har man gått till axel längd i några år och sen idag blev det kort. Har klippt page, och ni ska faktiskt få en bild både före och efter om jag nu har en sådan. ;P Den känslan när hon klippte av en jätte tofs var sjuk, det pirra i hela kroppen och sen var en ca 10 cm tofs borta på några sekunder. Poff så var det kort och klippt i page, inget man är van vid precis men vadå man måste väl våga chansa någongång. Undra vad vänner o bekanta säger, hjäälp :D

Före bild på ett ungefär  & den där korta efter bilden :P


None


Ha det gött allesammans :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy satan oj ursäkta svordomen men vad fint det blev.

Det är ju en sådan frisyr som jag funderar på att klippa mig.

Det blev sket bra du passar grymt bra i det.

Kram på dig tjejen.

Nettan

2008-09-26 @ 12:24:13
Postat av: Johanna

Tack så mycket Nettan :D

2008-09-26 @ 13:55:57
Postat av: Vikkan

Wow...vad fin du blev! En helt annan Johanna!!! Visst är det roligt när man vågar!? Dessutom växer det ju ut igen som min frisör alltid säger!



Kram Vikkan å busfröna

2008-10-01 @ 17:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback