#333333

29 september 2008

Halloj, halloj gjorde väl inte så himla mycket i helgen, men i söndags blev det sjukt mycket körande. Vi åkte till ikea för att kolla lite saker, men hitta inget som passa oss. Vi åkte vidare till bäckebol, och gick in på hemtex. Där hitta vi lite saker, nya kuddar, lakan sen åkte vi till eddys lägenhet för att kolla tvätt tiden men den var kl 2 och när vi va där vart den 12 så vi bytte till en annan dag och begav oss hem. Efter att vi hade ätit åkte vi till delsjön för att gå en mil och träna lite efteråt, och sen körde vi hem och åt risipata. Det var våran långa bilresa igår, och jag körde hela tiden och det gick faktiskt riktigt bra. Jag har bara problem med broms / koppling när man ska minska i fart, får alltid de där små ynliga hoppen. Men Johanna börjar bli mycket bättre, och sjukt bra på att starta i backe. Det är inte så svårt som jag trodde, utan mycket lättare. Just det, jag körde lite olagligt i typ 10 min från frölunda - mölnlycke. Kan ni gissa vad det var? okej jag säger det, jag glömde sätta på övningsskylten, och efter ett tag så fråga jag mamma, "satte du på övningskörskylten"? Men nej det hade vi båda missat. :D Träningen i delsjön gick bra men sjukt jobbigt att gå milen, för backarna där är mödarbackar. Men idag har jag vart på pressbyrån, och jag kände att jag hade sträckt en muskel på rumpan och så har jag träningsvärk i magen ;D men det är bara att träna vidare. Men nu ska jag äta lite mat, ha det gött!

Kommentarer
Postat av: becca

hahaha glömma skylten hahah:P

vet du vad jag gjorde då? när jag övningskörde?

glömde att ta bort skylten!

så när famor skulle åka bil så hade hon den kvar därbak på bilen fast hon har kökort och inte hade med sig ångon i bieln då:P hahha och så körde jag mor rött en gång:P hahahaha

2008-09-30 @ 14:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback