#333333

26 september 2008

Idag har man vart i skolan, och vad har man gjort. Haft matte och svenska, sen blev det fika med de två klasserna. Vi sluta tidigt som vi alltid gör på fredagar vilken är jätte skönt.
Kom hem vid kvart över 12 och fick i mig lite soppa, sen har jag bara jäst framför tv.n och datorn. Snart kommer pizzan hem, och jag tror jag kanske är lite laktos. För i onsdags efter att jag åt en magnum glass så satte min mage igång o jobba. Blir gasig i magen o ja mer behöver ni väl inte veta, så ska ringa till vårdcentralen på måndag för att beställa tid för att ta ett prov för laktos. Hoppas ju att det inte är det, men det lutar åt det hållet. Idag har jag inte ätit så mycket mjölkprodukter, bara lite smör på mackan och magen mår mycket bättre.
Men pizzan kommer snart så får väl se vad som händer med magen efter den.
Ha det gött  !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback