#333333

4 september 2008

Lite saker har väl hänt, det har ju gått en hel vecka.
Helgen passade vi kusinerna, jag, sandra och andreas då. På söndag fick jag jobba på pressbyrån för de skulle inventera och jag slapp räkna, stod i kassan i ca 4 timmar. Annars blev det inte så mycket, i måndags blev det pressbyrån och jag slapp hålla på med tidningarna, stod åter i kassan. Det blev träningsmatch mot x-calibur på kvällen också, det blev en sjukt jämn match men vi förlora tyvärr ;P, jag själv spela faktiskt rätt bra, 687 tror ajg att jag fick ihop & det är ändå 170 i snitt.
SKolan på tisdag och sen onsdag pressbyrån, och idag i skolan men gick hem efter halva dan, för mådde inte bra, har sjukt ont i halsen och det har hållt på sådär i en vecka.
Måste också gratta brorsan som fyller hela 21 år idag, och Nettan som klarade uppkörningen! , så grattis!
Nu ska jag vila, Ha de gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback